Proizvodi malih preduzetnika na policama velikih marketa

Prva sezona projekta Super Srbija završena je finalnim proglašenjem pobednika i potpisivanjem ugovora sa šest domaćih preduzetnika čiji će proizvodi ostati na policama Roda marketa tokom 2019. godine.

Otpočeo projekat koji podstiče domaće preduzetnike super srbija roda marketi prva tv proizvodi police proizvodi malih preduzetnika trgovina maloprodaja srbija timp portal
foto: Super Srbija

Proizvod koji je poneo titulu Hit proizvoda je Zlato u tegli, med sa dodacima čia semena, kakao praha, maline, borovnice i koprive, iza koga stoje Miroslav i Jelena Mutić iz Nove Pazove.

Pored ovog brenda, jednogodišnji ugovor za ostanak na policama potpisali su još i prirodni dezodoransi Freshka gora, kraft pivara RazBeerbriga, Fatalni začini, edukativne igračke ArchiPLAY i socijalno preduzeće Radanska ruža.

Projekat je otpočeo u oktobru prošle godine a podrazumevao je izlaganje proizvoda u ovim marketima, snimanje televizijskih emisija i pojavljivanje u medijima ali i promociju na prodajnim mestma i društvenim mrežama.

Preduzetnici su, tokom tri meseca trajanja projekta, radili sa stručnjacima na kontroli kvaliteta svojih proizvoda, pribavljanju laboratorijskih analiza, usklađivanju deklaracija.
Ujedno, sarađivali su i sa timom koji je radio na vizuelnom identitetu proizvoda i medijskoj promociji.

Osim što su kreirali inovativne proizvode, ove male manufakture su se pokazale i kao najuspešnije i u ispunjavanju ostalih kriterijuma koji se tiču opšteg odnosa prema projektu, poštovanja rokova isporuke, spremnosti da unaprede i promovišu svoj proizvod.