Domaće pivo pokrenulo kampanju u susret otvaranju Narodnog muzeja

Zaječarsko pivo pokrenulo je kampanju „Otvorimo zajedno Narodni muzej“ u okviru koje će se ovoj kulturnoj instutuciji donirati po jedan dinar od svake prodate limenke piva u periodu od 1. februara do 15. juna 2018. godine.

zajecarsko-pivo narodni muzej obnova-rekonstrukcija-kampanja-otvorimo-zajedno-narodni-muzej-donacija-jedan-dinar-limenka-piva-trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal
foto: Ilustracija, Pexels
Cilj kampanje je doprinos prikupljanju sredstava potrebnih za završetak radova na renoviranju Narodnog muzeja u Beogradu. Stoga će narednih meseci limenke krasiti specijalni dizajn sa četiri umetnička dela – „Portret Vuka Karadžića“ Dimitrija Avramovića, „Miloš, Marko i vila“ Paje Jovanovića, „Motiv iz Šida“ Save Šumanovića i „Drvo u šumi“ Nadežde Petrović.
Narodni muzej osnovan je 1844. godine sa ciljem da na jednom mestu „sabere sve starine i da ih za potomstvo sačuva„, navodi se u osnivačkom aktu ove institucije koja je od 2003. godine većim delom zatvorena zbog sanacije.
„Osnovna potreba je da se obnovom Narodnog muzeja stvore uslovi za trajno čuvanje i savremeno predstavljanje kulturnih dobara, odnosno da se postigne funkcionalno, organizaciono i tehničko osavremenjivanje objekta i stvaranje dodatnog prostora za osnovne delatnosti, posebno izlaganje i komunikaciju sa publikom“, istakla je Bojana Borić Brešković, direktorka ove ustanove.