Poznati loyalty program dobio novog partnera

Tim ASW Inženjering pobednik je konkursa koji je nedavno organizovao loyalty program Super Kartica. Pored novčane nagrade, pobednički tim osvojio je i dvogodišnje partnerstvo sa ovim programom, u okviru kog će imati priliku da mu se pridruži u razvoju analitičkih i kreativnih rešenja kojim se uočavaju i razumevaju potrebe i navike kupaca.

Poznati loyalty program dobio novog partnera super kartica super konkurs asw inženjering pobednik partnerstvo trgovina maloprodaja srbija timp portal
foto: Alex Dmitrović, Super Kartica
Konkurs je okupio 70 timova iz regiona, Velike Britanije, Nemačke i Grčke a 21 ekipa imala je mogućnost da odgovori na postavljene zadatke. Pet timova koji su se izdvojili – Saga Group, ASW Inženjering, Direct media, Kreativa unlimited i DataDO, u finalnom delu konkursa dobilo je priliku da predstavi svoje ideje.
Pobednički tim istakao je da je u podacima njihovog softvera skriveno znanje a jedini način da se ono izvuče i upotrebi je veštačka inteligencija.
Stručni žiri koji je učestvovao u selekciji radova činili su prof. dr Goran Petković, Žarko Malinović generalni sekretar za trgovinu Privredne komore Srbije, predstavnici kompanija Mercator-S, Sberbank Srbija, Super Kartice i EyeSee Research. Stručni konsultant na projektu bio je Lazar Džamić, jedan od vodećih digitalnih stratega u svetu.
“O ovom CRM pitchu krenuli smo da maštamo pre godinu dana, a danas smo ga i realizovali s našim suvlasnicima, partnerima, izuzetnim kandidatima i veoma smo uzbuđeni jer se našoj zajednici priključuje novi, visoko stručan CRM partner. Čeka nas novi talas intenzivnog timskog rada na našoj bazi, nove analize, algoritmi, kreativni momenti – sve ono što vodi još relevantnijoj ponudi za naše članove”, istakla je je Ljiljana Ahmetović, direktorka društva Super Kartica.