Srpski projekat namenjen đacima osvojio dva globalna priznanja

Na 14. globalnom kongresu industrije flaširane vode u Barseloni, program Pokrenimo našu decu, koji brend Aqua Viva sprovodi u školama širom Srbije, osvojio je dve prestižne nagrade.

program pokrenimo našu decu projekat-nagrade-kongers-barselona-globalna-priznanja-knjaz-miloš-aqua-viva-ministarstvo-prosvete-đaci-učenici-osnovne-škole-u-srbiji-trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal
foto: Aqua Viva, Knjaz Miloš
Za osvajanje priznanja takmičilo se preko 100 kompanija iz 23 zemlje. Nagrade su dodeljivane u 12 kategorija koje su uključivale kreativnost, inovativnost, marketing, društvenu inicijativu i zaštitu životne sredine.
Pored priznanja za najbolji društveno odgovorni projekat, program Pokrenimo našu decu osvojio je i zlatnu nagradu kao pobednik u svim takmičarskim kategorijama.
Program Pokrenimo našu decu ovaj brend flaširane vode realizuje u partnerstvu sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta. Cilj projekta je prevencija lošeg držanja, neaktivnog stila života i gojaznosti kod dece uvođenjem svakodnevne, dodatne fizičke aktivnosti za učenike od 1. do 4. razreda u svih 1206 osnovnih škola u Srbiji.
„Prilikom uručenja nagrada naš program predstavljen je kao veliki projekat koji dotiče važnu društvenu temu i podstiče izgradnju zdravog stila života kod dece. Saradnja koju smo ostvarili sa Ministarstvom prosvete omogućila je da on postane deo aktivnog školskog dana u našoj zemlji, a takvu saradnju internacionalna javnost je prepoznala i pohvalila“, istakao je Miloš Stojisavljević, generalni direktor kompanije Knjaz Miloš.
Nakon uspešne inicijalne faze, projekat se nastavlja i u školskoj 2017/2018. godini uvođenjem novih modela vežbi.