Poljski Pepco još uvek ne dolazi u Srbiju

Poljski diskontni lanac odeće i proizvoda za uređenje doma – Pepco još uvek ne planira da otpočne poslovanje u Srbiji, rečeno nam je iz direkcije ove kompanije.

Poljski Pepco planira ali još uvek ne dolazi u Srbiju Pepco Srbija Pepco Serbia prodavnice otvaranje odeća obuća modni dodaci igračke kozmetika uređenje doma niske cene trgovina maloprodaja srbija timp portal
foto: Ilustracija, Pexels
Pepco u svom asortimanu ima odeću, obuću i modne dodatke za žene, muškarce i decu kao i kozmetiku, igračke, sezonske i proizvode za uređenje doma, po niskim i pristupačnim cenama.
Od prošle godine, sve ovo u njihovim radnjama mogu pazariti i kupci u Hrvatskoj i Sloveniji, što je bio povod da pitamo predstavnike kompanije da li se i kada planira otvaranje prodavnica u Srbiji.
Na naš upit da li u skorije vreme možemo očekivati otvaranje prvih prodavnica, iz PR službe kompanije rečeno nam je da im je srpsko tržište svakako u interesu ali da, za sada, ne mogu da preciziraju kada će otvoriti radnje u našoj zemlji.
Ujedno saopštili su nam i još jednu bitnu stvar. Pored toga što će na vreme obavestiti javnost o samom otvaranju prodavnica, istakli su i da je njihova dosadašnja praksa da najpre uspostave lokalno predstavništvo, uglavnom 6 do 12 meseci pre otvaranja prvih radnji u jednoj zemlji.
Pepco je trenutno prisutan u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Rumuniji, Mađarskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Litvaniji i Letoniji u kojima ima više od 1.300 prodavnica. U narednom periodu njihove radnje biće otvorene i u Estoniji i Bugarskoj. Njihove radnje uglavnom su smeštene u tržnim centrima ili na prometnijim gradskim lokacijama.
Prve prodavnice otvorene su 2004. godine u nekoliko poljskih gradova, sa namerom da ovaj lanac postane najveći, najbolji, najjeftiniji i najpoznatiji diskontni brend odeće i proizvoda za domaćinstvo u Evropi. Danas je kompanija Pepco deo holdinga Steinhoff International koji u našoj zemlji već poseduje lanac za opremanje doma Emmezeta.