Marketing stručnjaci poručuju – Inoviraj, ne imitiraj

“Naredni talas inovacija u svetu će podstaći korporacije da se menjaju, koristeći sredstva koja već imaju na raspolaganju. Zato moramo dobro da promislimo kako stvari trenutno funkcionišu i kako da ih promenimo na bolje, kako da nove poslovne i komunikacijske modele uklopimo u današnji svet. Inoviraj, ne imitiraj”, poručili su učesnici devete Direct Media Akademije održane od 15. do 18. maja u teatru Madlenianum.

održana-deveta-direct-media-akademija direct media academy-15-18-maj-2018-madlenianum-zemun-beograd-konferencija-edukacija-faris-jakob-jonas-kjelberg-trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal
foto: Direct Media
Jonas Kjelberg, cenjeni predavač i investitor u startap biznise, kao jedan od osnivača Skajpa, doneo je priču o vizionarima, putu koji je potrebno prevaliti da bismo inovirali poslovanje i digitalno se transformisali. Govorio je i o tome zašto su neke kompanije, marketinške agencije i pojedinci danas inovativniji od drugih i kako da učimo od njih i ostvarujemo svoje snove.
„Ključ ka razumevanju digitalne transformacije je razumeti potrošača, korisnika usluge. Mnoge velike kompanije ostaju zbunjene u tom procesu, a samo treba da razmisle o tome šta kupac želi da kupi, a ne šta je to što oni žele da prodaju. Veliki treba da se zapitaju kako da od svog servisa narave sjajno iskustvo za korisnike. S druge strane, moj savet za startape je just do it.  Preko 97 % startapa propadne, ali treba da živite svoj san da ćete možda uspeti da kreirate potuno jedinstveno iskustvo za svog potencijalnog korisnika, i svaki takav biznis ću podržati kao investitor. Važno je da uživate u putovanju, a ne u cilju“, izjavio je Jonas.
Marketinškoj publici iz cele regije se predstavio i Faris Jakob nagrađivani marketinški strateg, kreativni direktor, pisac i digitalni nomad. Faris koji, putujući po svetu bez stalnog mesta prebivališta savetuje brendove i startapove, poručio je da je neprestano kretanje ključ za bolje rezultate u kreativnom razmišljanju.
„Nomadski život je jedan od načina da se iznova inspirišeš. Kad svakog dana radiš iste stvari, imaš rutinu, jednostavno prestaješ da primećuješ. Stalno ponaljanje isključuje kreativnost zbog čega mislim da je putovanje, iako ne jedini, odličan način da vidiš stvari na drugačiji način, a to je esencija kreativnosti – da razbija naviku.  Moj savet marketing profesionalcima je da probaju da rade stvari drugačije, da pričaju sa ljidima sa kojima inače ne razgovaraju i idu na mesta na koja inače ne idu. Na putu ka inovacijama moramo stalno da učimo jedni od drugih“, kaže Faris.
Prva tri dana akademije obeležila je edukacija o novim trendovima u marketingu i komunikacijama. 80 polaznika podeljenih u dva modula  je, tokom serije predavanja i radionica sa timom predavača Direct Media sistema, razgovaralo o brendingu i kreiranju komunikacijskih strategija u digitalnoj eri.
“Digital je fundamentalno promenio svet i poruka koju želimo da prenesemo ovogodišnjom akademijom jeste neophodnost i urgentnost promene u svakom segmentu društva, a posebno u industriji komunikacija. Pored sveobuhvatne digitalne transformacije kroz koju prolazimo, kao najveći regionalni komunikacijski sistem smo shvatili da u promene moramo ući sa svežim idejama i mladim ljudima koji čine više od 50% zaposlenih“, izjavio je Jovan Stojanović, direktor Direct Media Srbija. On je dodao da već daje rezultate program kroz koji mladi u Direct Media sistemu predlažu razvojne projekte i na taj način učestvuju u donošenju strateških odluka o pravcu u kojem će kompanija u  budućnosti ići.
Direct Media Akademija je nastala 2012. godine kao interni edukativni program. Vremenom je rasla, razvijala se i otvorila vrata svim zainteresovanim polaznicima. Program je kreiran od strane tima Direct Media stručnjaka, sa ciljem da ekspertizu i sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije podeli sa kolegama, partnerima i preduzetnicima.
Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije “I have a dream” posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.