Srpska pevačica postala novo lice Deichmanna

Pevačica Milica Pavlović postala je prva brend ambasadorka kompanije Deichmann u našoj zemlji povodom predstavljanja nove kolekcije za jesen/zimu.

Pevačica Milica Pavlović postala novo lice Deichmanna milica pavlovic deichmann zastitno lice nova kolekcija trgovina maloprpdaja srbija timp portal
foto: Deichmann

Iako je ovaj evropski maloprodajni lanac obuće već sarađivao sa poznatim damama na globalnom nivou, ovo partnerstvo je jedinstveno jer nemački brend prvi put ima lokalnu celebrity kampanju u našoj zemlji.

„To što sam deo ove kampanje predstavlja sjajan način da proslavim svoju ljubav prema cipelama. Ne samo da cipele predstavljaju ključni modni detalj koji dopunjava svaku odevnu kombinaciju, već odražavaju i vaš pristup životu, vašu ličnost i utiču na način na koji vas ljudi doživljavaju“, istakla je Milica.

Nova kolekcija za jesen/zimu 2019. godine „Milica Pavlović za Deichmann“, sastoji se od četiri različite kategorije obuće koje prate modne potrebe žena od jutra do večeri.

„Milica je već godinama prisutna na našoj muzičkoj sceni a pored toga što je poznata i po svom atraktivnom izgledu i talentu za muziku i ples, ona ima i odličan smisao za modu i postavlja trendove, što je čini savršenim ambasadorom za ovu kolekciju“, kažu iz Deichmann-a.

„Chunky“ patike, plitke čizme, čizme sa nitnama i štikle iz nove kolekcije naglašavaju urban i moderan stil.

Ova kolekcija već se može naći u njihovim prodavnicama u Srbiji.