McDonald’s predstavlja Surprise Happy Meal sa legendarnim igračkama

Kako bi proslavio 40-godišnjicu prvog Happy Meal obroka, McDonald’s je pripremio ograničenu seriju Surprise Happy Meal-a, sa nekim od najpopularnijih igračaka iz prethodne četiri decenije.

mcdonalds surprise happy meal trgovina maloprpdaja srbija timp portal
foto: McDonald’s Srbija

Surprise Happy Meal biće dostupan u više od 90 zemalja širom sveta tokom počevši od četvrtka, 7. novembra, pa dok traju zalihe.

Neke od 15 igračaka iz ove kolekcije su Power Rangers (Hasbro) iz 1995. godine, Tamagotchi (Bandai) iz 1998, Furby (Hasbro) iz 1999. godine.

„Od kad je Happy Meal uveden u meni, on je veoma brzo postao sinonim za naš brend“, rekao je Stiv Isterbruk, generalni direktor kompanije McDonald’s.

Obrok je prvi put predstavljen kao Circus Wagon Happy Meal, u junu 1979. u SAD.

Rane verzije obroka imale su dekorativnu kutiju sa raznim igračkama kao što je čigra i gumice sa McDonaldland likovima.

Happy Meal je postao deo ponude u 38.000 restorana u više od 100 zemalja širom Zemljine kugle – uz legendarnu igračku i dalje kao osnovu koja predstavlja simbol iznenađenja, razigranosti i zabave.

Brojne aktivnosti očekuju najmlađe goste i
McDonald’s restorana u Srbiji.

Tako će u okviru proslave 40. rođendana Happy Meala ovi restorani ugostiti decu iz Udruženja Radost deci i Svratišta i pokloniti im kolekcionarski set od 15 igračaka.

Od petka 8. do nedelje 10.novembra u pojedinim McDonald’s restoranima biće organizovan Porodični vikend, u okviru kojeg će u McDonald’s restoranu na Terazijama u subotu, 9.novembra od 13 do 15 časova biti organizovana berza igračaka, na kojoj će svi zainteresovani moći da razmenjuju igračke i tako dopune svoje kolekcije.

„Pored proslave 40. rođendana Happy Meala koji se dešava ovog meseca, novembar je mesec u kome se obeležava Svetski dan deteta, pa smo u okviru proslave godišnjice Happy Meala odlučili da od svakog prodatog Happy Meal obroka u periodu od 7 do 20. novembra, kada je Svetski dan deteta, izdvojimo 10,00 RSD i sakupljeni novac doniramo Nacionalnoj organizaciji za retke bolesti (NORBS) i to prvenstveno onim udruženjima u okviru NORBS koja se bave podrškom deci oboleloj od retkih bolesti. Dodatno za NORBS ćemo tokom meseca novembra prikupljati novčana sredstva u humanitarnim kasicama u svim našim restoranima“ izjavila je Desanka Landauer, direktorka marketinga u kompaniji McDonald’s u Srbiji.

Početkom decembra McDonald’s će obavestiti javnost o prikupljenim sredstvima koja će biti donirana organizaciji NORBS.