Novi kozmetički brend predstavio svoj pokret na društvenim mrežama

Veganski “brand with purpose” – Love Beauty and Planet, nedavno je organizovao druženje sa novinarima, influenserima i fanovima, na kome je predstavio svoj Small Acts of Love izazov pokrenut na društvenim mrežama. 

Novi kozmetički brend predstavio svoj pokret na društvenim mrežama love beauty and planet srbija trgovina maloprpdaja srbija timp portal
foto: Unilever Srbija

Putem fotografija i opisa svakodnevnih zdravih rutina koje su postavljali fanovi pokazane su brojne ideje zaštite životne sredine.

Organizovana je i radionica nakita od recikliranih materijala, da pokaže da se i od stvari koje više nisu potrebne može stvoriti nešto unikatno kao i da proces reciklaže može biti zabavan.

Small Acts of Love je pokret čiji je cilj da inspiriše na lepši i zdraviji život a podseća i da postoji puno jednostavnih načina na koje možemo da brinemo o planeti, kao što je smanjenje plastičnog otpada, recikliranje ili vožnja biciklom na posao.

“Love Beauty and Planet je brend nove generacije koji je namenjen onima koji žele da njihovi izbori prilikom kupovine utiču na očuvanje planete. Pakovanjima koja su od 100% reciklirane plastike, proizvodima koji su bez parabena, šamponima za kosu koji su bez silikona i veštačkih boja želimo da podignemo svest o ekologiji i da brinemo o prirodi koliko god možemo“, istakla je Nina Popović, menadžer istaživanja i razvoja u kompaniji Unilever Srbija.

Love Beauty and Planet je imao svoju premijeru u Americi početkom 2018, u Evropi početkom 2019. godine, i trenutno je prisutan u 28 zemalja širom sveta a kod nas se može pronaći u Lilly drogerijama.