Modni brend i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke

Ovog oktobra, modni brend Lindex u Srbiji obeležava pet godina od pokretanja kampanje PINK, čiji je cilj borba protiv karcinoma dojke.

Lindex Srbija Modni brend i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke
foto: Lindex Srbija

Tim povodom održana je panel diskusija na kojoj je predstavljeno šta je zajednički učinjeno u protekle četiri godine.

Na događaju koji je organizovan u Rezidenciji Ambasadora Švedske, u panelu su učestvovali Nj.E. Jan Lundin, ambasador Švedske u Srbiji, dr Srđan Nikolić, direktor Klinike za onkološku hirurgiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, dr Petar Radlović, načelnik ginekologije Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije i Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.

„Nakon dosadašnjih uspešnih donatorskih kampanja, sa velikim ponosom možemo da kažemo da smo ostvarili pozitivan pomak i da su naše aktivnosti, zajedno sa posvećenim kupcima, donele dobre rezultate. Snažnom medijskom kampanjom doprineli smo široj medijskoj vidljivosti teme oboljevanja od karcinoma dojke  i to je rezultiralo većim brojem preventivnih pregleda što su potvrdili predstavnici Instituta na ovom panelu. Ohrabreni dosadašnjim rezultatima nastavićemo da idemo dalje u ovom velikom cilju“, izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka u kompaniji Triple Jump Group, franšiznog partnera Lindex-a u Srbiji.

Stručnjaci Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije su na panelu istakli važnost podrške u poboljšanju uslova u ovoj ustanovi i važnost podrške ženama u borbi protiv raka dojke koja se može izraziti na mnogo načina: kroz ulaganje u lečenje i istraživanje bolesti, ali i kroz razumevanje i saosećanje, poručujući obolelima da nisu same i da smo tu da pružimo podršku.

Ambasador Nj.E. Jan Lundin je govorio o razlozima iz kojih podržava kampanju, deleći informacije iz Švedske, kao odličnog primera društva koje je medijskim kampanjama ostvarilo trenutni nivo u kome se kancer otkriva u najranijoj fazi, kada je bolest potpuno izlečiva.

I ove godine, u periodu od 11. do 24. oktobra, Lindex će donirati 10 posto prihoda od prodaje kompletnog asortimana sa odeljenja Veš i Žene  Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.