Šta je budućnost trgovine?

Na otvaranju ovogodišnjeg FMCG Samita, skupa predstavnika trgovinskog sektora iz regiona, generalni direktor kompanije Delez Srbija, Kventin Roje, istakao je da je prilagođavanje promenama uz konstantno osluškivanje i ispunjavanje potreba potrošača osnov uspeha maloprodajnih lanaca.

Kventin Roje generalni-direktor-Delez-Srbija-otvorio-FMCG-Samit-šta-je-budućnost-trgovine-maloprodajni-lanac-podaci-prilagođavanje-promenama-osluškivanje-želja-kupaca-trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal
foto: Delez Srbija
“Prodavnice budućnosti će morati da budu i mesto inspiracije i izvor informisanja ali i mesto susreta i okupljanja zajednice, koje će svojim potrošačima ponuditi i najmoderniju tehničku podršku i stručne zaposlene”, naglasio je Roje i dodao da je na globalnom nivou došlo do velikih promena u maloprodaji, koje se osećaju i u Srbiji.
Da se i kompanija Delez Srbija prilagođava promenama govori i podatak da je nedavno, na novoj platformi pokrenula Maxi online prodavnicu i lansirala aplikacija za mobilne telefone koji rade na iOS i Android platformama.
Učesnici ovog Samita saglasili su se da je jedna od najvećih vrednosti koju je moderno doba i digitalizacija donela – mogućnost da podaci posatanu glavno sredstvo pomoću kojeg će maloprodajni lanci moći da prepoznaju i zadovolje potrebe svojih kupaca.