Kompanija dm pokrenula novu kampanju

Pod sloganom „Budite jedinstveni, ne savršeni“ kompanija dm drogeriemarkt je poslednjeg dana maja meseca, u jednom prestoničkom klubu, organizovala Extreme beauty događaj u okviru kampanje kojom se promoviše autentičnost i lični stav svakog čoveka.

kompanija dm srbija budite jedinstveni, ne savršeni kampanja extreme beauty event događaj beograd klub bank dm drogeriemarkt trgovina maloprodaja srbija timp portal
foto: dm Srbija
Više od 350 poznatih ličnosti, blogera, partnera kompanije kao i fanova sa društvenih mreža, imali su priliku da isprate extreme look reviju i transformacije.
Zainteresovane dame su na licu mesta mogle da isprobaju nove trendove u šminkanju i friziranju dok su muškarci mogli da iskoriste usluge Barber shop-a.
Za dobru atmosferu bila je zadužena DJ Aleksandra Duende, a organske specijalitete pripremao je kuvar Filip Ćirić.
Kompanija dm je kroz ovaj događaj podržala i mlade modne dizajnere sa Fakulteta primenjenih umetnosti u Beogradu. Pobednici konkursa za najkreativniju uniformu inspirisanu ovom kampanjom, dodeljena je novčana nagrada. Ujedno, pobednička kreacija postaće uniforma koju će u letnjem periodu nositi zaposleni u njihovim drogerijama.