Kafa se u Srbiji plaćala stihovima

Bečka kompanija za preradu kafe Julius Meinl je, povodom obeležavanja Svetskog dana poezije, 21.marta organizovala tradicionalnu akciju na kojoj su ljubitelji kafe dobili priliku da račun umesto novcem plate stihovima.

Julius Meinl beč-kafa-kompanija-svetski-dan-poezije-21-mart-37-lokala-Srbija-Plati-kafu-stihom-humanitarna-akcija-za-decu-srbije-trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal
foto: Julius Meinl
Svi koji su popili kafu u nekom od 37 izabranih lokala širom Srbije umesto računa dobili su papir i olovku. Njihov zadatak bio je da napišu nekoliko stihova na temu “Bolji dan”, namenjenu deci.
U ovogodišnju kampanju su se, pored bečke kompanije, uključili i ugostitelji odričući se prihoda od kafe koje su poslužili svojim gostima. Na taj način prikupljena su sredstva namenjena ugroženoj deci Srbije koja će biti donirana  do kraja maja 2018. godine.
„Ponosni smo na svoje saradnike i sugrađane, jer su nas na Svetski dan poezije podržali u želji da skrenemo pažnju na nade, očekivanja i strahove naših najmlađih, ali istovremeno prepoznali važnost humanitarnog aspekta ove kampanje”, izjavio je izvršni direktor kompanije Julius Meinl, Goran Javorac.