IKEA otvorila likovni konkurs za mališane iz Srbije

Kompanija IKEA pokrenula je globalni likovni konkurs „Mašta može svašta“ u okviru kog deca iz celog sveta, a samim tim i iz Srbije, imaju mogućnost da osmisle i nacrtaju svoju idealnu plišanu igračku. Najbolji radovi postaće plišani ljubimci koji će se prodavati u njihovim robnim kućama širom planete.  

ikea likovni konkurs ikea-srbija-bubanj-potok-beograd-mališani-crtaju-crtanje-igranje-konkurs-mašta-može-svašta-globalni-izveštaj-o-igranju-trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal
foto: IKEA, IKEA Foundation
Klinci i klinceze od 6. do 19. novembra mogu da nacrtaju ili ostave svoje radove u robnoj kući u Beogradu, u periodu od 10 do 21 sat.
Igračke koje na osnovu crteža budu izrađene moći će da se kupe širom sveta a sredstava od njihove prodaje biće donirana lokalnim dečijim dobrotvornim ustanovama. U Srbiji ona će biti donirana za opremanje razvojnog savetovalista u sklopu Doma zdravlja Voždovac, jedinica Stepa Stepanović.
 „U IKEI znamo da se dobre stvari dešavaju, onda kada svi kažu „da“ igranju. Igra pomaže da se razvijamo, čini nas kreativnijima, uči nas da radimo zajedno i podstiče radoznalost“, rekla je Jovana Mehandžić Đurđić, menadžerka za održivi razvoj IKEA.
Novi globalni IKEA izveštaj o igranju, pokazao je da ljudi širom sveta veruju da je igranje danas zapostavljeno jer su prisiljeni da se bave „važnijim“ stvarima. Iz tog razloga IKEA i IKEA Fondacija stavljaju igranje u središte kampanje „Igram za promenu“ ohrabrujući ljude da se više igraju i više uživaju u svakodnevnom životu.
„Sprovedeno istraživanje osnažilo je naše verovanje da je igra veoma važna za bolji svakodnevni život kod kuće. Sada primenjujemo ta saznanja kako bismo unapredili razvoj navika igranja“ dodala je Jovana Mehandžić Đurđić.
Da bi istakla važnost igranja u našim svakodnevnim životima, kompanija će, u okviru kampanje „Igram za promenu“ organizovati različite aktivnosti u robnim kućama širom sveta kroz interaktivne igre. Crtanje i IKEA likovni konkurs je jedna od njih a mališani će moći da uživaju i u kući sa igračkama, kućici za čitanje, skakanju po kockicama, košarci sa voćem, špijunskom oku i drugim interesantnim igricama.
Objavljivanjem rezultata ovog istraživanja, švedska kompanija obeležava drugu godinu sprovođenja društveno odgovorne kampanje, kojom podržava dečije pravo na igru. IKEA Fondacija razume da velikom broju dece širom sveta nedostaje sigurno mesto za igru i razvoj. Stoga donacijom od 45 miliona evra za Internacionalno udruženje hendikepiranih, organizaciju Spasimo decu, Udruženje paraolimpijaca, Sobi za čitanje, UNICEF i Dete rata, želi da pomogne najugroženijim grupama dece u svetu i time doprinese stvaranju bezbednih uslova za igru.