Stigao je drugi srpski Ikea katalog

Kraj leta ne označava samo početak jeseni, već i početak nove sezone u robnoj kući Ikea. Novi Ikea katalog za 2019. godinu je stigao a danas je predstavljen u nesvakidašnjem ambijentu – jednoj prestoničkoj knjižari.

ikea katalog 2019 ikea katalog srbija 28 avgust distribucija predstavljanje delfi knjižara proizvodi nove niže cene ikea srbija ikea beograd ikea robna kuća bubanj potok trgovina maloprodaja srbija timp portal
foto: Ikea, Irena Herak
Ovo je drugi Ikea katalog koji se može pronaći u Srbiji. Već od 28. avgusta svi posetioci moći će besplatno da ga potraže u beogradskoj robnoj kući ili na zvaničnom sajtu. Istovremeno će početi i njegova distribucija za 539.720 domaćinstava u Beogradu i okolini, koja će trajati do 12. septembra.
Novo izdanje kataloga slavi život kod kuće i dolazi sa nešto drugačijim konceptom. Sama naslovna strana razlikuje se od prethodnih – karakteriše je beli okvir za koji su inspiracija bili IKEA katalozi iz ’80-ih godina prošlog veka.
U fokusu ovogodišnjeg izdanja je sedam domova, od kojih svaki otkriva svoju priču i inspiraciju za svakodnevni život. Svaki od njih prikazuje različite životne situacije, kojima su zajedničke različite potrebe i zajednički život.
„Ove godine želeli smo da proslavimo različitost načina na koji svi živimo kao i da pružimo ideje i inspiraciju u skladu sa različitim životnim izborima. Zato smo ove godine stvorili sedam stanova i time se odmakli od pojedinačnih soba kaoje smo do sada prikazivali u katalogu“, izjavila je Dragoslava Marković Premeru, menadžerka za dizajn enterijera robne kuće Ikea Beograd.
Osnov za stvaranje sedam predstavljenih stanova bili su podaci iz Ikea Izveštaja o životu kod kuće, koji je sproveden na 22.000 ispitanika u 22 zemlje. Previše stvari u stanovima pokazalo se jednim od najčešćih problema savremenog stanovanja.
Predstavnici kompanije su istakli da se ovogodišnjim katalogom želi istaći individualnost svakoga od nas i prikazati da svako može da kreira svoj kutak u domu, bez obzira sa koliko ljudi deli zajednički prostor.
ikea katalog 2019 ikea katalog srbija 28 avgust distribucija predstavljanje delfi knjižara proizvodi nove niže cene ikea srbija ikea beograd ikea robna kuća bubanj potok trgovina maloprodaja srbija timp portal
foto: TiMP portal, Mina Tadić, Dragoslava Marković Premeru, Strahinja Urošević
Na predstavljanju 68. po redu izdanja, gošće su bile i Maja Vidaković Lalić, arhitekta kao i Ildiko Erdei, vanredna profesorka na Odeljenju za etnologiju i antropologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, autorka knjige „Čekajući Ikeu“ koje su diskutovale o uticaju kompanije Ikea na popularnu kulturu.
„Ljudi i kada šetaju robnom kućom i kada nemaju novca da nešto kupe, oni „kupuju ideje“. Stoga se sve više domova Ikea-izuje, ne samo nameštajem već i time što ljudi usvajaju principe Ikea dizajna i svoje prostore uređuju na način koji je odraz njihovog identiteta“, istakla je Ildiko Erdei.
Ikea katalog za 2019. godinu ima skoro 300 stranica, preveden je na 37 jezika i distribuira se u 50 država u 190 miliona primeraka. On je ujedno najtiražnija publikacija ikada štampana na FSC sertifikovanom papiru, što znači da potiče iz šuma kojima se upravlja prema strogim ekološkim, socijalnim i ekonomskim standardima.