Istraživanje otkrilo šta iritira srpske muškarce

Brend Gillette nedavno je sproveo prvo nacionalno istraživanje na temu „Šta iritira muškarce u Srbiji“ kojim je obuhvaćeno 900 ispitanika muškog pola, starosti od 18 do 55 godina sa teritorije čitave zemlje.

Istraživanje otkrilo šta iritira srpske muškarce gillette srbija Šta iritira muškarce u Srbiji brijanje brijači Gillette Skinguard trgovina maloprodaja srbija timp portal
foto: Ilustracija, Hardini Lestari – Unsplash

Rezultati istraživanja pokazali su da je skoro svaki četvrti muškarac izjavio da ga iritira gužva u saobraćaju i nekultura ljudi dok je 18 % ispitanih otkrilo da ih iritiraju negativni ljudi.

Nešto više od 16 % ispitanika iritirano je nedostatkom parking mesta a sličan procenat se žali i na čekanje u redovima.

Kada je reč o brijanju, ispitanici starosti do 45 godina u podjednakom procentu (31.7 %) istakli su da ih iritira proces brijanja kao i neprijatan osećaj na koži nakon brijanja.

Što se tiče samog procesa, muškarci su najviše nezadovoljni zbog korišćenja tupog, nekvalitetnog žileta (19.6 %), dok su neki iziritirani čitavim procesom brijanja (18.3 %).

Pored toga, našli su se i odgovori poput nezadovoljstva izazvanim dužinom samog procesa, loše pene za brijanje, moguće povrede, peckanja kože.

Na proces brijanja najviše se žale Vojvođani (više od 41 %) dok je taj procenat najmanji u Istočnoj i Južnoj Srbiji (oko 19 %).

Uprkos iritacijama koje se povezuju sa brijanjem, čak 65 % ispitanih muškaraca ne smatra da ima osetljivu kožu a osećaj na koži nakon brijanja najmanje prija muškarcima starosti između 30 i 44 godine.

Kada je reč o muškarcima koji se ne briju, njih je u svim starosnim kategorijama manje od 15 % – najmanje ih je u državnom i mešovitom sektoru (6,7 %), dok studenti čine najveći broj onih koji se ne briju među.

Geografski gledano, najrevnosniji u pogledu brijanja su muškarci iz Istočne i Južne Srbije, gde se ne brije samo 5 % muškaraca, dok je najveći broj onih koji se ne briju u Beogradu – 26. 4 %.

Istraživanje je sprovedeno povodom lansiranja novog proizvoda Gillette Skinguard koji je dizajniran za pripadnike muške populacije koji imaju osetljivu kožu lica.