Kompanija dm drogerie markt zadovoljna poslovanjem u Srbiji

Nemačka kompanija dm drogerie markt nedavno je saopštila da je u našoj zemlji uspešno poslovala tokom protekle poslovne godine (od 1. oktobra 2016 do 30. septembra 2017. godine) u okviru koje je zabeležila rast prometa, proširila prodajnu mrežu, otvorila preko 100 radnih mesta i investirala oko 632 miliona dinara.

dm drogerie markt srbija poslovni-rezultati-rast-prometa-otvaranje-drogerija-dm-bio-brend-organske-hrane-humanitarne-akcije-dualno-obrazovanje-investicije-proizvodi-trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal
foto: dm drogerie markt Srbija
Kompanija je u ovom periodu zabeležila rast prometa od 18,8% na preko 8 milijardi dinara. U Srbiji je tokom protekle godine otvoreno 9 objekata te sada posluju 82 dm drogerije dok je ukupan broj zaposlenih dostigao cifru od 700.
„Stalno nastojimo da pratimo i reagujemo na potrebe naših kupaca a u prilog tome govori i preko 9.5 miliona obavljenih kupovina u protekloj poslovnoj godini“, istakla je Alexandra Olivera Korichi, direktor dm drogerie markt Srbije i Makedonije.
Iz ovog lanca drogerija posebno ističu da nude najveći izbor privatnih robnih marki na tržištu Srbije, sa preko 3.500 proizvoda i 24 privatne robne marke iz segmenta kozmetike i lične higijene, organske hrane, proizvoda za domaćinstvo i negu beba. U našoj zemlji je u proteklom periodu uveden novi dm brend šminke i proširen asortiman organske hrane u okviru privatne robne marke.
Uz to, napominju i da je kvalitet ovih marki jedinstven u svih 13 zemalja u kojima posluju, sa identičnom recepturom i kvalitetom kao i da se većina tih proizvoda proizvodi u Nemačkoj i Švajcarskoj.
dm drogerie markt uključila se i u koncept dualnog obrazovanja u našoj zemlji u okviru kog učenici srednjih škola obavljaju praksu i tako stiču praktična znanja i veštine. Prijemom 10 novih učenika prve godine i nastavkom školovanja 3 učenika druge godine, projekat dualnog obrazovanja nastavljen je na teritoriji Beograda.
U protekloj poslovnoj godini, kroz različite humanitarne projekte donirali su preko 2 miliona dinara. U okviru saradnje sa brendom Garnier, od maja 2017. godine, započeto je prikupljanje plastičnih čepova u svim drogerijama i na taj način podržana humanitarno-ekološka akcija usmerena ka deci sa invaliditetom ili smetnjama u razvoju, kako bi im se omogućilo lаkše funkcionisаnje u svаkodnevnom životu i obrazovanju.
Iz kompanije najavljuju da i u narednoj poslovnoj godini planiraju investicije u vrednosti od oko 1,2 milijarde dinara.