Nakon što je u novembru otpočeo poslovanje u Srbiji, turski modni brend DeFacto, otvorio je 5. januara svojuprvu konceptualnu prodavnicu na Balkanu, smeštenu u beogradskom tržnom centru Mercator.
foto: DeFacto
DeFacto je tiho ušao na srpsko tržište, otvorivši svoju prvu prodavnicu u Capitol Parku u Rakovici u novembru prošle godine. Ova robna marka u svom asortimanu nudi odeću, obuću i modne dodatke za žene, muškarce, tinejdžere i decu.
Iako su do sada otvorene dve prodavnice DeFacto u Srbiji, predstavnici kompanije su istakli da će njihov broj do kraja godine biti mnogo veći.
“Srbija je rastuća ekonomija Balkanskog poluostrva i izuzetno važno razvojno tržište za maloprodajni tekstilni sektor, stoga ćemo nastaviti sa investicijama na srpskom tržištu. Ponosni smo što smo svom globalnom poslovanju dodali još jednu strateški važnu zemlju”, izjavio je generalni direktor DeFacto brenda, İhsan Ateş.
Ovaj turski brend je od početka 2017. godine proširio lanac prodajnih objekata u Palestini, Libanu, Kirgistanu, Alžiru, Bosni i Hercegovini i Srbiji, te danas poseduje 129 prodajnih objekata u inostranstvu.