Coca-Cola HBC je lider u sektoru pića po Dau Džons indeksima

Četvrtu godinu zaredom, kompanija Coca-Cola HBC proglašena je za lidera u oblasti održivosti u sektoru pića po Dau Džons (Dow Jones) indeksima održivosti.

Coca-Cola HBC lider-u-sektoru-pića-po-Dau-Džons-indeksima-održivosti-Coca-Cola-Srbija-Dow-Jones-index-trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal
foto: Coca-Cola HBC Srbija
Nakon rezultata u održivosti u 2016. godini, posebno u oblasti odnosa prema zaposlenima, strategije za nova tržišta, kao i ekologije, kompanija je osvojila ukupno 90 poena, što je 38 poena više od industrijskog proseka.
Coca-Cola HBC opslužuje oko 600 miliona potrošača na 28 razvijenih tržišta, tržišta u razvoju i novih tržišta na tri kontinenta. Tokom 2016. godine, kompanija je uložila 7,3 miliona evra u različite inicijative u cilju poboljšanja dobrobiti zajednice, sa posebnim akcentom na ekologiju, upravljanje vodom i razvoj mladih, u partnerstvu sa preko 294 nevladine organizacije.
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija je kao deo Coca-Cola HBC Grupe svojim održivim poslovanjem doprinela ovim rezultatima koje je nedavno predstavila u lokalnom Izveštaju o održivom poslovanju za 2016. godinu. Protekle godine uloženo je više od 38 miliona dinara i 500 volonterskih sati u razvoj zajednice, smanjena  je upotreba vode za 52 odsto po litru proizvoda od 2007. do 2016. godine i reciklirano je 97,70% otpada u proizvodnji. Takođe, ova kompanija u Srbiji je već nekoliko godina proglašena za najpoželjnijeg poslodavca po anketi koju sprovodi studentska organizacija AIESEC.