Domaća kampanja jedna od najboljih u Evropi

Kampanja „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“ kompanije Marbo Product i PR agencije Chapter 4, našla se u finalu za osvajanje evropske nagrade “Excellence Awards” za najveća dostignuća u oblasti komunikacija i odnosa s javnošću.

chipsy kampanja studentski-domovi-širom-srbije-i-bih-dobili-svoje-chipsy-kutke-studenti-moderan-prostor-druženje-zabava-svaki-dan-ima-bolji-ukus-uz-osmeh-marbo-product-pepsico-srbija-trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal
foto: Chipsy
Projektom „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“ više od 700 kvadratnih metara zajedničkog prostora u devet studentskih domova širom Srbije i Bosne i Hercegovine, pretvoreno je u moderno opremljene ambijente u kojima se oko 8.000 studenata druži i provodi slobodno vreme.
“Prilikom realizacije ove kampanje nastojali da ostavimo pozitivan trag u zajednici u kojoj poslujemo stoga je ona za nas i naše potrošače obeležila 2017. godinu“, istakla  je Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih komunikacija kompanije PepsiCo Zapadni Balkan.
“Interesovanje koje je kampanja opremanja studentskih domova izazvala u javnosti dokaz je da smo uspeli u našoj nameri da dopremo do što većeg broja ljudi i podignemo svest o važnosti obrazovanja i ulaganja u mlade. Izuzetno smo ponosni što je naš rad vrednovan od strane najuglednijih evropskih stručnjaka u oblasti komunikacija”,  izjavila je Tamara Bekčić, direktorka agencije Chapter 4 u Srbiji.
„Excellence Awards“ predstavlja najznačajnije priznanje u oblasti komunikacija koje se dodeljuje najboljim PR projektima na pet kontinenata. Ova Chipsy kampanja našla se u konkurenciji od preko 2.000 projekata najvećih svetskih kompanija i jedini je projekat iz Srbije koji je uspeo da se plasira u finale.