Always nastavlja da ohrabruje devojke da se bore protiv straha od neuspeha

Najnovije istraživanje Always Confidence and Puberty Survey pokazalo je da se polovina devojčica oseća paralizovano strahom od neuspeha tokom puberteta. Kompanija Always, u okviru svoje kampanje #KaoDevojka, želi da ohrabri sve devojčice da prihvate neuspeh kada se on dogodi i iskoriste ga kao sredstvo za građenje samopouzdanja.

always-kao-devojka-likeagirl-kampanja-novi-video-youtube-kanal-midevojke-LucyLuscombe-istraživanje-borba-neuspeh-samopuzdanje-devojčice-pubertet-trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal
foto: Ilustracija, Pexels
Prema rezultatima ovog istraživanja, 80% devojčica smatra da pritisak da udovolje drugima i budu savršene dovodi do straha od grešaka, a 75% se slaže da društveni mediji najviše doprinose ovakvim osećanjima. Zbog toga se mnoge devojčice ustručavaju da iskoriste važne prilike za razvoj tokom ovog perioda, među kojima su prihvatanje izazova i isprobavanje novih stvari.
Istraživanje Always Confidence & Puberty Wave V Study sproveo je MSLGROUP, u periodu između 9. i 24. marta 2017. godine koristeći platformu Reserch Now Paneli. Ispitano je ukupno 1.500 Amerikanaca i to 1.000 devojaka starosti i 500 momaka uzrasta od 16 do 24 godina.
Kako bi bolje objasnili ovaj problem i inspirisali devojčice da nastave da se bore, ova kompanija je otpočela saradnju sa rediteljkom Lucy Luscombe da bi pokazala kako se devojčice osećaju po pitanju neuspeha. Iz saradnje je proistekao novi #KaoDevojka (#LikeAGirl) video koji prikazuje jedan školski dan grupe devojčica a može se pogledati na njihovom zvaničnom YouTube kanalu ,,Mi devojke“.
,,Veliki sam obožavalac kampanje #KaoDevojka, tako da sam oduševljena što sam deo ovog pokreta. Sećam se mnogih situacija kada sam se plašila neuspeha i koliko sam se trudila da ga izbegnem, ali devojčice koje smo upoznali tokom snimanja su mi velika ispiracija. Moj cilj je da nam ovaj video pomogne da promenimo svoje viđenje životnih prepreka i da ohrabri sve ljude da insirišu devojčice da ova iskustva posmatraju kao način da izgrade svoje samopouzdanje i nastave da se bore“ izjavila je Luscombe.
,,Saznanje koje smo dobili iz ovog istraživanja, da pola devojčica smatra da će ih društvo odbaciti u slučaju neuspeha je potresno i alarmantno. Naša kompanija će uraditi sve što može kako bi normalizovala neuspeh i prikazala ga iz drugog ugla, kao nešto čega se ne treba plašiti, već nešto što je ključno za razvoj“, istakla je rekla je Michèle Baeten, Always associate director.
Najvažniji rezultati ovog istraživanja pokazuju da više od polovine devojčica gubi samopouzdanje tokom puberteta a da se 50% devojčica oseća paralizovano strahom od neuspeha tokom puberteta. 7 od 10 devojčica izbegava da proba nove stvari tokom puberteta jer se plaše neuspeha, a 6 od 10 je izjavilo da su poželele da odustanu od nečega nakon neuspeha. Polovina devojčica smatra da društvo odbacuje devojčice koje dožive neuspeh a 8 od 10 devojčica su istakle društveni pritisak da udovolje drugima i budu savršene kao glavni uzrok straha od neuspeha koji devojčice osećaju tokom puberteta.
Kampanja Always #KaoDevojka pokrenuta je u junu 2014. godine kao odgovor na uvid da početak puberteta i prva menstruacija predstavljaju tačku najnižeg samopuzdanja među devojčicama. Pokazala je ogroman uticaj izraza ,,kao devojka“ na samopouzdanje devojčica i inspirisala je pokret koji je počeo da menja društvene stavove.