Kompanija Ahold Delez je jedan od lidera održivog poslovanja

Prema Svetskom indeksu održivosti Dau Džons (Dow Jones) za tekuću, 2017.godinu, trgovinska kompanija Ahold Delez našla se među liderima održivog poslovanja u maloprodaji.

Kompanija Ahold Delez jedan od lidera u odrzivom poslovanju trgovinski lanac delez srbija delhaize srbija serbia maxi tempo shopngo indeks održivosti dau džons dow jones index trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal
foto: Delez Srbija
Ova kompanija je dobila ukupnu ocenu 73 od 100, što je znatno više od srednje ocene od 45 u industriji maloprodaje. Dau Džons indeks je ključni pokazatelj investitorima koliko jedna kompanija ulaže u održivi razvoj.
“Velika je čast za našu kompaniju je da je prepoznata kao lider u maloprodaji prema Svetskom indeksu održivosti Dau Džouns. Kroz poslovanje naših lokalnih brendova, kojih ima 21 u 11 zemalja, nastavićemo da ispunjavamo naša obećanja da smo bolje mesto za kupovinu, bolje mesto za rad i bolji komšija. Promovisanjem zdravije ishrane, smanjenjem količine hrane koja se baca i stvaranjem zdravog i inkluzivnog mesta za rad na najbolji način možemo da utičemo na živote naših kupaca, kolega i zajednice“, izjavio je Dik Boer, generalni direktor kompanije Ahold Delez.
Ocena „DJSI World“ ustanovljena je 1999. godine kao prvi globalni standard održivosti i prati učinak vodećih svetskih kompanija prema privrednim, ekološkim i društvenim kriterijumima.
Boer je napomenuo da je kompanija Ahold Delez poslovala dobro u nekoliko kategorija, uključujući zdravlje i ishranu, upravljanje lancem nabavke i  angažovanje novih talenata.
„Ovo je rezultat izuzetnog napora i doprinosa od strane 370.000 saradnika“, dodao je.
„Naša posvećenost primeni principa održivog može se uvideti kroz rezultate koje postižemo. Procenat otpada koji smo reciklirali porastao je za 24 odsto, a kontinuirano smanjenje emisije ugljen dioksida samo je jedna u nizu aktivnosti kojom želimo da utičemo na zdraviju i čistiju planetu. Strateški odgovorno upravljamo viškovima hrane i samo putem donacije više od 1000 tona hrane stiglo je do onih kojima je najpotrebnije“, istakla je Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija u kompaniji Delez Srbija.