Trkačka patika sa muzičkom plejlistom stigla u Srbiju

Nauka je ustanovila da slušanje muzike tokom trčanja unapređuje performanse za 15 % stoga je adidas lansirao novu trkačku patiku PulseBoost HD i u saradnji sa kompanijom Spotify, na jeziku patike ugradio QR kod koji je povezan sa plejlistom, te je trkačima dovoljan samo jedan potez da pokrenu omiljenu numeru.

Trkačka patika sa muzičkom plejlistom stigla u Srbiju adidas PulseBoost HD Spotify Srbija patike trcanje sport vision intersport run n more trgovina malorprodaja srbija timp portal
foto: Beni Gaši

Slušanje muzike posebno je karakteristično za urbane, gradske trkače, koji uz slušalice uspevaju da se izoluju i isključe iz spoljnog sveta.

Nagla skretanja, iznenadne promene pravaca i neplanirana zaustavljanja uobičajena su tokom trčanja u gradu, zbog čega se potrebe urbanih trkača razlikuju od onih koji sportske aktivnosti sprovode u manjim sredinama.

U dizajniranju patike aktivnosu učestvovali i sami trkači, čije su smernice i saveti bili od velikog značaja, kažu iz adidasa.

U saradnji sa njima, uočeno je da gradski trkači više vremena provedu na prednjem, umesto na srednjem delu stopala, pa ova patika nudi Boost HD, noviju verziju prepoznatljivog đona.

Tu je i novi gumeni spoljni deo đona koji stopalu pruža stabilnost pri brzim promenama pravca kao i fleksibilno gornjište.

Ovaj model patika dostupan je i u našoj zemlji i to u Sport Vision, Intersport i Run n’ More prodavnicama.