(N)ovi brendovi stižu u novi beogradski tržni centar

Nakon što je u martu mesecu postavljen kamen temeljac za izgradnju tržnog centra Ada Mall u neposrednoj blizini Ade Ciganlije, investitor ovog projekta – kompanija GTC, obelodanila je neke od ekskluzivnih zakupaca čije će radnje već sledeće godine dočekati prve kupce.

Ada Mall GTC Serbia-Ada-Ciganlija-novi-soping-mol-shopping-mall-trzni-centar-otvaranje-2018-medjunarodni-sajam-gradjevinarstva-izlozba-dani-arhitekture-trgovina-maloprodaja-srbija-timp-portal-
foto: Ada Mall
U prvom obraćanju medijima nakon otvaranja gradilišta, generalni direktor kompanije GTC u Srbiji, Peđa Petronijević podsetio je da će se ovaj tržni centar prositrati na preko 30.000 kvadratnih metara i posedovati pet spratova komercijalnog prostora i tri nivoa podzemnog parkinga.
„Tokom dosadašnje izgradnje imali smo očekivane teškoće ali je, svakako, napredak vidljiv. Radovi se trenutno odvijaju iznad zemlje i smatramo da će se sve završiti na vreme“, istakao je Petronijević i dodao da im namera nije da postanu najveći već najpoznatiji i najprepoznatljiviji  tržni centar u Beogradu.
Tržni centar Ada Mall nedavno je osvojio i prestižnu nagradu za dizajn na takmičenju „Europa Property Award“. Pored sertifikata zelene gradnje, šoping mol će odlikovati i velika količina dnevne svetlosti zahvaljujući materijalima od kojih će biti napravljen. Radi se o kombinaciji stakla i gipsa u boji, prekrivenog vertikalnim drvenim elementima a ovaj prostor oplemeniće i zeleni zidovi, terase i vrtovi.
Kada je reč o novim brendovima koji će svoje prve radnje na našem tržištu otvoriti u Ada Mall-u, to će biti Forever 21, Mojito, Asics mono brend sportska prodavnica kao i prvi CineStar bioskop u Beogradu.
Forever 21 je jedna od modnih prodavnica koju su kupci u Srbiji dugo priželjkivali. Danas svetski poznat brend nastao je ’80-ih godina prošlog veka u Los Anđelesu. Nudi veliki izbor odeće, obuće i modnih dodataka za žene i muškarce po pristupačnim cenama. Pored mnogobrojnih radnji širom sveta, od zemalja u okruženju Forever 21 prodavnice trenutno su prisutne samo u Rumuniji i Bugarskoj.
Mohito je modni brend koji u svom asortimanu ima žensku odeću i aksesoare. Pripada poljskoj modnoj grupaciji LPP, jednoj od najbrže rastućih modnih kompanija u Evropi. Pored Mohita, deo kompanije su i brendovi Reserved i Sinsay koji već imaju radnje u Srbiji a nove objekte otvoriće i u ovom šoping molu.
Bioskopski lanac CineStar u našoj zemlji već poseduje multipleks bioskope u Novom Sadu, Zrenjaninu i Pančevu. Njihov najsavremeniji, i ujedno najmoderniji bioskop u našoj zemlji, smešten je u Novom Sadu a pored standardnih formata nudi i prikzivanje filmova u 4DX tehnologiji.
Pored ovih ekskluzivnih brendova, u Ada Mall -u naći će se i prodavnice poznatih robnih marki koje već posluju u Srbiji. Neke od njih su H&M, LC Waikiki, Tom Tailor, Superdry, Under Armour a u toku su i pregovori sa još nekim poznatim modnim grupacijama.
Kada je reč o marketu, posetioci će svakodnevne potrebštine moći da pazare u Maxi supermarketu.
Ono po čemu će se ovaj tržni centar još razlikovati od ostalih šoping destinacija u našem glavnom gradu je i jedinstveni „food court“ – deo u kome će restorani i kafići biti smešteni na dva nivoa. Pored uobičajenih restorana, među kojima će biti McDonald’s, KFC i drugi, naći će se i jedinstvena ponuda „fine dining“ restorana po uzoru na poznate svetske tržne centre.
U planu je da ovaj šoping mol svoja vrata otvori u poslednjem kvartalu 2018. godine.